punk luv

punk luv

pink luv :x:x:x

pink luv :x:x:x

Monday, May 21, 2007

ala mic si verde


just adda: te saluta ala mic si verde
Alina .: si eu pe el
Alina .: hello buey
just adda: e langa u
just adda: te poopa
just adda:
just adda: il vezi?
Alina .: si eu pe el
Alina .: da il vad
just adda: iti place cum l-am imbracat in dimineatza asta?
Alina .: da
Alina .:
Alina .: poaaa
Alina .: e trendy
just adda: hai sa-l botezam
just adda:
Alina .: gil
Alina .: ))))
Alina .: sau virgil
just adda: neah
just adda: greeny
just adda:
just adda: k e verdeeeeeeeeee
Alina .: Lumaaaa:
Lumaaaa: gil virgil
Alina .: cel verde
just adda: eci din acest moment asta mic si verde este micul nostru prieten d sooparare imaginar
just adda:
Alina .: gil virgil cel verde
just adda: mere


long story


p.s:sunt super racita ashea k mi-am facut ceai....si nu am gasit strecuratoarea si.....l-am strecurat cu sita d faina...pffff...pana si yo incep s cred k nu's normala...pm...

luv ya bita :X:X:X:X


p.s 2 asta e poza cu bita la masa.....pb bitaaa :X:X:X:X

No comments:

BLACK&PURPLE

BLACK&PURPLE
Asta e chiar interesanta